با امضاء یک طومار


مردم ابرکوه مجازات فتنه گران را خواستار شدند .


ابرکوه سرپرستی یزد فردا: مردم شهید پرور ابرکوه همزمان با سالروز قیام مردمی در دی ماه 88 بر علیه اصحاب فتنه و بعد از مراسمی که در محل مسجد مصلا صورت پذیرفت با امضاء طوماری محاکمه فتنه گران را خواستار شدند.


امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم نقش روشنگرانه رهبر انقلاب را در بصیرت بخشی به مردم و خاموش کردن فتنه را نقشی ارزنده توصیف نمود.


وی به مردم هشدار داد که می بایست چون همیشه مراقب فتنه فتنه گرانی که در طی دوران بعد از انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را جهت ضربه زدن با انقلاب اسلامی بکار برده اند باشند.


در این طومار آمده است:


نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی با طوفان خشم انقلابی خود خار و خاشاک و علف های هرز روئیده به دست استکبار را به زباله دان عبرت ها سپردند و با غرش رعد آسای خویش باران رحمتی شدند که گل های باغ انقلاب را چون سال های حماسه و دفاع به شادابی مبدل کردند.


آنانکه ولایت را خط قرمز خود دانستند و چون دیدند که نوک پیکان فتنه ولایت مطلقه فقیه را نشانه رفته، با عزم پولادین سینه سپر کردند تا اشتباه تاریخی موجود به نام همان کوفیان ثبت و ملت رشید ایران از ان مبرا باشند.


اینک و در یاد روز ان حماسه درخشان که تأئید قاطبه ملت ایران بر نظام ولائی جمهوری اسلامی و رهبری خلف صالح امام و فرزند زهرا ، خامنه ای عزیز است، عهد و پیمان می بندیم تا پای جان و تا لحظه جداشدن بند بند وجودمان و تا لحظه زیبای شهادت با ولایت بمانیم، یا حسینی بمیریم و یا زینبی بمانیم.


از قوه قضائیه نیز مصرأ و کرارآ درخواست عاجل داریم تا کسانی که با عوامفریبی و نقض قوانین برخی را فریفتند و آب به آسیاب دشمن ریختند، آن ها که با ننگ و خفت سازش با استکبار، خود را از چشم ملت انداختند و تا ابد داغ ذلت را چون روگردانان از حسین بر پیشانی نهادند را،به اشد مجازات و سزای اعمال ننگینشان برسانند و دل ملت را شاد کنند.


این بهترین و در خورترین پاسخ به احساسات پاک مردمی است که با جان و دل و چنگ و دندان، انقلابشان را حفظ می کنند و نمی گذارند این انقلاب تا ابد به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا