ارائه خدمات مشاوره قرآنی در مهد قرآن ياسين يزد


یزد"فاطمه نیکونژاد خبرنگاریزدفردا : مهد قرآن ياسين استان يزد به منظور آشنايی جوانان با قرآن اقدام به ارائه مشاوره قرآنی با حضور كارشناسان قرآن با استفاده از روايات آيات به عموم مردم علاقه‌مند كرده است.


به گزارش يزد فردا ، ارائه خدمات قرآنی و رفع شبهات قرآنی و پاسخگويی به مسائل قرآنی مردم خصوصا قشر جوان در زمينه‌های مختلف مفاهيم، تجويد، صوت و لحن، مسائل شرعی و عمومی و اخلاقی تربيت با قرآن و تاريخ علوم قرآنی از اهداف برگزاری اين كلاس است كه ورود عموم مردم‌ قرآن‌دوست به اين جلسات آزاد است.


كارشناسان قرآن در اين جلسات درباره موضوعات مختلفی مانند ضرورت آشنايی با انتظارات قرآن كريم، هدف قرآن‌آموزی در دوره‌های تحصيلی، شيوه‌های انس با قرآن كريم، تعريف و اجزای سواد قرآنی صحبت می‌كنند كه در پايان هر جلسه به سؤالات شركت‌كنندگان پاسخ داده می‌شود.


لازم به ذكر است كه در اين جلسات از مشاوره‌های اسلامی و دينی بهزيستی استفاده می‌شود كه با استفاده از روايات و آيات به علاقه‌مندان آموخته‌هايی را ارائه می‌كنند و مشاوره‌شوندگان نيز علاوه بر استفاده از مشاوره می‌توانند با شركت در دوره‌های آموزشی از برنامه‌ها و طرح‌های اين مؤسسه بهره‌مند شوند.


يادآوری می‌‌شود، اين جلسات هر روز ساعت 16 تا قبل از نماز مغرب و عشا در محل اين مركز قرآنی واقع در استان يزد، ميدان امام‌علی(ع)، بلوار آيت‌الله خامنه‌ای، كوچه عرش، ساختمان مركزی مهد قرآن ياسين برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا