گزارشی از  برنامه‌های مهد قرآن ياسين يزد در دهه دوم ماه محرم 


یزد"فاطمه نیکونژاد خبرنگاریزدفردا : مهد قرآن ياسين استان يزد به منظور اشاعه فرهنگ عاشورايی طی دهه دوم ماه محرم برنامه‌های مختلفی را در ادامه دهه اول و با درخواست مخاطبان اين برنامه‌ها، اجرا می‌كند.


به گزارش  يزد فردا ، مهد قرآن ياسين استان يزد همزمان با فرارسيدن دهه دوم ماه محرم اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های علوم‌قرآنی طی روزهای هفته با حضور اساتيد برجسته و باتجربه و محافل قرآنی كرده است.


اين جلسات قرآنی طی روزهای هفته بعدازظهر با حضور «صدری‌زاده»، يكی از كارشناسان قرآن برگزار می‌شود.


نصب پارچه و پلاكارد، برگزاری مراسم تعزيه‌خوانی، برگزاری مسابقات قرآنی در رابطه با اين ماه و دل‌نوشته‌های حسينی و ... بخشی از برنامه‌های اين مركز قرآنی در ماه محرم است.


لازم به ذكر است كه ويژه اين ماه سخنرانی‌هايی با حضور اساتيد برتر اين مركز برگزار می‌شود كه قبل از اذان مغرب و عشا در محل اين مؤسسه برگزار شده و بانوان با شركت در اين جلسات می‌توانند از نكات ارائه‌شده بهره‌مند شوند.


همچنين در بخش ديگری از اين جلسات خردسالان قرآن‌آموز مهد قرآن ياسين يزد به اجرای برنامه‌های مختلف از جمله اجرای سرود قرآنی می‌پردازند.


علاقه‌مندان جهت شركت در برنامه ها اين مركز می‌توانند به نشانی استان يزد، ميدان امام‌علی(ع) بلوار آيت‌الله خامنه‌ای، كوچه عرش، ساختمان مركزی مراجعه و يا با شماره تلفن 03518216774 تماس حاصل كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا