آیت الله موحدی کرمانی در مراسم  نهم دیماه در یزد :

حماسه 9 دی به فتنه گران و مستکبرین این پیام را داد که مردم ایران، بیدار و با بصیرتند و به این واسطه، عروه الوثقی را شناخته اند.


یزدفردا "سرویس خبر روابط عمومی:نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 9دی ، یوم الله بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی است.

، آیت الله "موحدی کرمانی" روز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دیماه که در با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمع کثیری از مردم ولایتمدار یزد در محل سالن اجتماعات مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شده بود ، با اشاره به آیه « و ذكرهم بايام الله ان فى ذلك لايات لكل صبار شكور »، نهم دیماه را یکی از ایام الله دانست و ضرورت بزرگداشت این مناسبت بزرگ و مهم را یادآور شد.

وی افزود: در این روز، حرکتی شکل گرفت که آتش فتنه ی خطرناک و ریشه دار در آمریکا و رژیم صهیونیستی را خاموش کرد.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: فتنه گران همواره در زمان فتنه با استفاده از ممزوج حق و باطل ، شبهه افکنی کرده و لباس حق را به قامت باطل می پوشانند.

وی بر اهمیت بصیرت و آگاهی در تشخیص حق از باطل تاکید کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را یکی از مضامین قیام توفنده مردم در 9 دی 88 عنوان و تصریح کرد: حماسه 9 دی به فتنه گران و مستکبرین این پیام را داد که مردم ایران، بیدار و با بصیرتند و به این واسطه، عروه الوثقی را شناخته اند.

وی ادامه داد: البته فتنه 88 نیز پیامی در برداشت و آن اینکه دشمن بیدار است و برای رسیدن به اهداف خود، ایادی و عوامل داخلی دارد ، بنابراین باید دشمنان داخلی را شناخت.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا