اسلامی مدیر امور شعب بانک مسکن یزد :

از  پنجم دی ماه فروش اوراق مشارکت پنج ساله بانک مسکن در شعب این بانک درقالب پذیره نویسی آغاز شده است

احمد اسلامی مدیر امور شعب بانک مسکن استان یزد در گفتگو با یزدفردا  ضمن اعلام خبر فوق افزود:از  ،پنجم دی ماه سال جاری عرضه اوراق مشارکت پنج ساله بانک مسکن با نرخ سود علی الحساب 17 درصد در تمامی شعب استان همزمان با سراسر کشور در قالب پذیره نویسی (فروش در قبال فیش نقدی) به متقاضیان آغاز شده است .


وی در ادامه افزود:این اوراق در مبالغ 5 ،10 ،20 ،50 ،100 و200 میلیون ریالی به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به طرح های در دست اقدام بانک مسکن در طرح مسکن مهر از روز یک شنبه مورخ پنجم دی ماه سال جاری تا پایان روز شنبه مورخ 12 دی ماه به مدت 7 روز کاری در تمامی شعب این بانک دراستان یزد همزمان با سراسر کشور به فروش می رسد.


اسلامی تاکید کرد: اوراق مشارکت پنج ساله بانک مسکن بی نام و قابل انتقال به غیر می باشد و سود علی الحساب آن سالیانه و هر سه ماه یک بار پرداخت می شود و چنانچه سود قطعی در پایان دوره مشارکت بیش از سود علی الحساب پرداختی باشد؛مابه التفاوت حاصله به آخرین دارنده اوراق پرداخت می گردد.


وی در پایان افزود: این اوراق همچنین قابلیت بازخرید قبل از سررسید با نرخ سود 16/5درصد سالیانه را نزد شعبه فروشنده دارا می باشد.و اصل اوراق مشارکت پنج ساله بانک مسکن از تاریخ اول بهمن ماه سال جاری به خریداران تحویل داده می شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا