تایید دستمزد 90میلیونی گلزار توسط گلزار و عصبانیت از 7؛ این برنامه مسخره است!

محمدرضا گلزار با انتقاد از طرح مسأله دستمزد 90میلیونی خود به‌خاطر سه روز بازی در فیلم «دموکراسی تو روز روشن»، گفت: «ببینید چه‌قدر مطبوعات به این موضوع پرداخته‌اند که حتی گدای سر خیابان هم این موضوع را به من گفته است.»

آفتاب: محمدرضا گلزار با انتقاد از طرح مسأله دستمزد 90میلیونی خود به‌خاطر سه روز بازی در فیلم «دموکراسی تو روز روشن»، گفت: «ببینید چه‌قدر مطبوعات به این موضوع پرداخته‌اند که حتی گدای سر خیابان هم این موضوع را به من گفته است.»


گلزار در گفت‌وگو با نشریه زندگی ایرانی افزود: «سر چهار راه یک پسر بچه 9ساله به شیشه ماشین من زد و گفت راست است که برای 3 روز 90 میلیون گرفته‌اید.»


او ادامه داد: «کسی صلاح دانسته که من در آن کار باشم و کس دیگری را مناسب دانسته و گفته شاید حضور این آدم به فروش و نوع فیلم‌برداری و نوع ساخت فیلم کمک کند.»


گلزار گفت: «خدا را شکر فیلم هم فروش موفقیت‌آمیزی داشته و بعد هم تصویر دنیای هنر فیلم را به مبلغ خوبی خریده است. برای این موضوع همه هم راضی هستند فقط یک نفر ناراضی است که آن هم در تلویزیون و مطبوعات وقت می‌گذارد!»


این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: «من برنامه‌هایی می‌بینم در تلویزیون که راجع به دستمزد صحبت می‌کنند. آیا این سینما هیچ مشکل دیگری غیر از این ندارد؟»


5-6برنامه راجع به دستمزد صحبت می‌کنند. محمد رضا گلزار همچنین بدون به اشاره به نام این برنامه گفته است: «برنامه بدی درتلویزیون در حال پخش است که در شرایط کنونی به‌جای کمک به سینما فقط آن را می‌کوبد و مشخصا مسخره است. به‌نظرم هرکسی این برنامه را می‌بیند با من هم نظر است!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا