نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد:

بر پرهیز از درج آیات قرآن و اسامی معصومین در هنگام چاپ پوستر و بروشور در راهپیمایی ها تاکید کرد.

یزدفردا "نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی فرهنگ غالب بر جامعه است، اظهار داشت :وظیفه همه دلسوزان پاسداری از فرهنگ عمومی ، اسلامی و ملی است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد به نامگذاری روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و ضمن تبریک این روز ابراز امیدواری نمود: اعضای این شورا با بصیرت، همراه با رشد فکری جامعه پاسدار فرهنگ اسلامی و ملی جامعه باشنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه به حضور یکپارچه مردم ، دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره و از همه شرکت کنندگان و مسئولین برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد توجه به کتاب و کتابخوانی و اهداء کتاب را به صورت یک سنت دیرینه امری مهم دانست و بر پرهیز از درج آیات قرآن و اسامی معصومین در هنگام چاپ پوستر و بروشور در راهپیمایی ها تاکید کرد.
امام جمعه یزد همچنین به موضوع غدیر اشاره و ضمن تاکید بر نکوداشت این روز برزگ دینی خواستار برنامه ریزی جهت باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این روز شد.
در ادامه این نشست محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ضمن تبریک روز شورای فرهنگ عمومی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی استان وشهرستانها از قبیل برگزاری جمعا 48 جلسه شورا در مرکز استان ، شهرستانها و بخش های تابعه، برگزاری هشتمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در استان ، برگزاری همایش نکوداشت غبدالرزاق ابرقویی معلم اول ملاصدار، برگزاری همایش یک روزه امامزادگان سفیران رحمت ، برنامه ریزی جهت برگزاری کنگره وحشی بافقی در شهرستان بافق و .... ارائه نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا