اختتامیه نمایشگاه عکس گروهی در استان یزد برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به تاثیر عمیق هنر در جامعه اشاره کرد و گفت : رشته های هنری تاثیرگذاری عمیقی در جامعه دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود عالیشوندی در مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس گروهی در استان یزد با انتقاد از عدم اطلاع رسانی و تبلیغات در برنامه های فرهنگی و هنری استان اظهار داشت : یکی از مهمترین مظلومیت های رشته ها و برنامه های فرهنگی و هنری در استان یزد عدم پوشش مناسب اطلاع رسانی و تبلیغات به مسئولین و آحاد جامعه است .
وی گفت : اگر فرهنگ و هنر مورد توجه مردم و مسئولین قرار بگیرد مطمئن باشید که مشکلات و آسیب های جامعه به طور فزاینده ای کاهش پیدا خواهد نمود.
عالیشوندی در ادامه از فعال شدن تورهای عکاسی خبر داد و افزود : تاکنون 4 تور عکاسی از نقاط مختلف استان عکاسی نموده بودند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد : این تورها تا پایان سال از نقاط و جذابیت های دیدنی دیگر شهرستان های استان عکاسی خواهند نمود.
دکتر رحیمی نسب مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه این سازمان در 52 موضوع آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید خواستار همکاری هنرمندان با این سازمان شد.
وی گفت : هنرمندان با به تصویر درآوردن معضلات اجتماعی می توانند نقش مهمی را در آگاه سازی جامعه داشته باشند.
وی افزود : هنر باید تنگناهای معضلات اجتماعی را به گوش مردم برساند.
گفتنی است در اختتامیه نمایشگاه عکس گروهی که با موضوع من زنده ام تصاویری از زندگی و فعالیت های سالمندان با حضور 14 عکاس به تصویر در آمده بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا