در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اردوی تیم تربیت مطرح شد؛

حمایت فرهنگی از ورزش حرفه ای


یزد "خبرنگار یزد فردا"در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اردوی تیم تربیت حمایت فرهنگی از ورزش حرفه ای مطرح شد
محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در شب قبل از بازی تیم فوتبال تربیت یزد و فجر شهید سپاسی شیراز در اردوی این تیم در محل هتل صفائیه ی یزد حضور یافت و در این ملاقات نشست کوتاهی با داود مهابادی سرمربی تیم برگزار نمود.
 در این ملاقات به پیشنهاد عالیشوندی و استقبال مهابادی قرار بر این شد تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمام پتانسیل های فرهنگی- هنری خود برای ارتقای روحیه ی تیمی و ایجاد نشاط و انگیزه در بین بازیکنان این تیم و تمام تیم های ورزشی استان استفاده نماید. در اختیار قرار دادن کتاب، اختصاص سانس های ویژه ی تئاتر و سینما و نیز دیگر فعالیت های هنری - فرهنگی از جمله پیشنهاد هایی بود که از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح شد.
مهابادی نیز ضمن استقبال از این پیشنهادات قول همه گونه همکاری برای نهادینه شدن این حرکت مهم فرهنگی را مطرح نمود و خاطر نشان کرد :در تمام عمر ورزش حرفه ای خود فرهنگ و نگاه فرهنگی را سرلوحه ی اهداف خود قرار داده و در تمام امور به حرکات و بازتاب های ارزشی و فرهنگی توجه ویژه داشته ام.
در پایان این ملاقات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم تربیت یزد در بازی جمعه و تمام بازی های پیش رو انجام توافقات نهایی را به نشست های تخصصی تر و در محیط کاری منوط نمود. مهابادی از عالیشوندی برای تماشای بازی روزجمعه ی این تیم برابر تیم فجر شهید سپاسی دعوت نمود که مورد استقبال مدیر کل قرار گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا