مدیرکل ارشاد یزددر مراسم شب شعر ملکوت شهرستان طبس:بركات معنوي و مادي بي‌شماري متوجه شهرستان طبس است

یزدفردا "مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با اشاره به اينكه شهرستان طبس در مسير جاده ولايت قرار گرفته، اظهار داشت: با وجود اينكه شهرستان طبس در منطقه‌اي كويري واقع شده است اما به دليل وجود برادر گرامي امام رضا(ع) در طبس، بركات معنوي و مادي بي‌شماري متوجه اين شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد، محمودعالیشوندی در سخناني در مراسم شب شعر ملکوت شهرستان طبس فرا رسيدن ولادت امام رئوف، حضرت علي‌بن موسي‌الرضا (ع) را تبريك گفت.

وي اضافه كرد: امروز كه از تهاجم فرهنگي دشمن نگران هستيم، مي‌بينيم كه باز هم در اين مسير مردم متدين، اهل ذوق و دل، سخت‌كوش، قانع و مسلمان به معناي واقعي، در حال زندگي هستند و به طور قطع اين از بركات وجود نازنين امام رضا (ع) است كه روزي از اين مسير گذشته‌اند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد اظهار اميدواري كرد: همواره مشمول دعاي امام رضا (ع) باشيم و ايشان هيچگاه دست عنايت‌ خود را از سر ما برنداشته و ما را به حال خود وانگذارند.

در شب شعر «ملكوت هشتم» طبس كه علاوه بر مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، حجت‌الاسلام موسوي استاد حوزه و دانشگاه از مشهد مقدس، امام جمعه موقت و تني چند از مسئولان و فرهنگ‌دوستان شهرستان طبس حضور داشتند، استاد سيدرضا مويد از استان خراسان بزرگ، استاد محمدجواد غفورزاده شفق دبير شعر استان خراسان بزرگ، استاد محمدجواد محبت از استان كرمانشاه، استاد محمدعلي سالاري از استان خراسان رضوي، استاد محمد فغاني از اساتيد حوزه و دانشگاه استان خراسان رضوي، استاد سيد عنايت‌الله قريشي از طبس، شاعر پيشكسوت استاد محمدحسين فدايي از طبس، شاعر فرهيخته روحاني آقاي علي‌پور از استان قم، شاعر محمدرضا نظري از طبس و شاعره منيره حسن‌پوري از طبس به بيان اشعار خود پرداختند.
اجراي سرود به‌وسيله هم‌سرايان آستان مبارك حضرت حسين‌بن موسي‌الكاظم(ع) و پخش قطعه‌اي از تصاوير ديدار شاعران با مقام معظم رهبري از ديگر برنامه‌هاي شب شعر ملكوت هشتم در طبس بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا