با حکم محمود عالیشوندی مدیرکل ارشاد استان:

جوادیان به عنوان جانشین ترقی نژاد معرفی شد

یزد فردا"با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، مجید جوادیان به سمت مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد منصوب شد.
 محمود عالیشوندی درمراسم تودیع و معارفه رئسس روابط عمومی اداره کل ارشاد استان ضمن تشکرو قدردانی از زحمات امیر ترقی نژاد خواستار به کار گیری تمامی پتانسیل های موجود در روابط عمومی به منظور ارتقاء کمی و کیفی این بخش مهم از اداره کل ارشاد اسلامی استان شد. وی خاطر نشان کرد روابط عمومی به عنوان قلب رسانه ای هر مجموعه و چشم بینا و حساس در تمام اموراست و روابط عمومی قوی،علمی و متخصص را نقطه ی عطف هر مجموعه دانست.
ما به روابط عمومی علمی می اندیشیم
مجید جوادیان مسئول جدید روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار یزدفردا  ضمن اشاره به جدیت در تغییر ریشه ای در شیوه و نگرش مجموعه ی تحت مسئولیت خود اهداف و برنامه های خود را اینچنین معرفی نمود.
روابط عمومی را اتاق شیشه ای نامیده اند چرا که از طریق آن ،سازمان خود را در معرض تماشا و قضاوت دیگران قرار می دهد.
وی با بایبان اینکه
نگاه  کاملا علمی به روابط عمومی در حوزه فرهنگ و هنر یکی از برنامه های کاری روابط عمومی ارشاد خواهد بود ،اظهار داشت  :معتقدیم تولید فرهنگی بدون اعتماد سازی و یکطرفه صورت نخواهد گرفت و روابط عمومی محل بازسازی و ارتقاء این اعتماد است.
جوادیان افکار سنجی و تحلیل محتوای اخبار فرهنگی و هنری رسانه ها را از اولویت هایکار خود دانست و افزود:در حوزه وب نیز سایت اداره کل باید محلی باشد تا از طریق آن دستان همه اصحاب فرهنگ و رسانه را بفشاریم. وی افزود:سایت مزبور صرفا در حوزه اخبار و اطلاعات اداره کل محدودنخواهد ماند و تلاش خواهیم کرد تا از مقالات علمی پژوهشگران و محققان و همچنین از یافته های پژوهش های فرهنگی در جهت ایجاد یک منبع علمی و معتبر استفاده کنیم و معرفی تازه های نشر استان نیز بی گمان می تواند شکاف میان مردم استان و نویسندگان را تا حدی کاهش دهد.
وی اظهار امیدواری کرد :که رسانه های استان که خود از جنس روابط عمومی هستند ما را یاری دهند تا بتوانیم در عرصه فرهنگ و هنر استان جریان ساز باشیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات امیر ترقی نژاد مسئول سابق روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان ساخت: قطعا از تجربیات ایشان در بهبود سطح کمی و کیفی بهره خواهیم برد.

یزد فردا ضمن قدردانی  از تلاش های صادقانه  امیر ترقی نژاد رییس سابق روابط عمومی اداره کل ارشاد استان که تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه و مطبوعات طی دوران مسئولیت خود داشت برای  جوادیان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت در پست جدید را داریم و امیدواریم که  روابط عمومی به معنای واقعی رسانه را یار و همراه خود در انعکاس اخبار و رویدادهای فرهنگی استان بداند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا