يك عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي يزد گفت: به دليل سلايق مختلف، نبايد انتظار يك ليست مشترك صد در صدي از اصولگرايان يزدي براي انتخابات شوراها را داشت.

حجه السلام و المسلمين محمد رضا ابوئي اظهار داشت: مجموعه نيروهاي اصولگراي استان يزد، بايستي به نگاه وحدت بخش دست يابند و شوراي هماهنگي نيروي انقلاب كه متشكل از برادران و خواهران اصولگراست با اين هدف در حال فعاليت هستند.

وي افزود: جلسات با ديگر دوستان مثل جمعيت ايثارگران داشته‌ايم و از سوي ديگر با هيات‌هاي مذهبي و ستادهاي آقاي احمدي نژاد، نيز رايزني‌هاي شده است و بايد به سمت وحدت پيش برويم.

جه السلام و المسلمين ابويي گفت: به دليل پراكندگي زياد سلايق در شوراي هماهنگي، انتظار تفاهم صد در صدي نداريم، ولي اگر روح همدلي ايجاد شود، مي‌توانيم به مشتركات زيادي برسيم.

وي خاطرنشان كرد: در ليست 9 نفره كانديداهاي شوراي شهر، پيش بيني مي‌كنم، اصولگرايان يزدي تا 6 نفر به تفاهم صد در صدي برسند.

اين فعالي سياسي اصولگرا، در خصوص رقيب جدي انتخابات و تشكيل يافتن شوراي هماهنگي اصلاح طلبان يزدي، گفت: در اسم‌ها نبايد حساسيت ايجاد كنيم، چرا كه مردم هوشيارتر از آن هستند كه با يك اسم، از حركتي پشتيباني كنند.


حجه السلام و المسلمين ابويي افزود: شايد اصلاح طلبان، اسمي بهتر از اين پيدا نكرده باشند، ولي نكته آن است كه ما قصد مقابله نداريم، بلكه بايد خودمان را به مردم عرضه كنيم و اين مردم هستند كه با صلاح خود، انتخاب مي‌كنند.

اين عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي يزد، در پايان تصريح كرد: به هيچ وجه، نيروهاي اصولگرايان يزدي، قصد مقابله با فرد يا گروهي را ندارد و در جامعه كوچكي مثل يزد، مردم شخصيت‌هاي خدوم اجتماعي خود را مي‌شناسند

منبع"ايسنا

يزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا