میزگرد فرهنگی مدیرکل ارشاد با فردائیان  :

موضوع فعالیت های  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در زمان مدیریت جدید


یزدفردا "25 مهرماه سال گذشته با خبری بدون مقدمه با حکم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نام محمود عالیشوندی در رسانه های استان یزد ثبت شد .
وزیر ارشاد با صدور حکم خود محمود عالیشوندی را به عنوان مدیر کل ارشاد استان یزد معرفی نمود
حجت الاسلام عجمین که در آخرین کنفرانس خبری خود در پارک علم و فن آوری یزد ضمن تاکید بر ماندنش در یزد ،علت پذیرش مسئولیت فرهنگی استان را پیگیری و اجرای طرح مهندسی فرهنگی استان دانسته و فعالیت خود در زمینه کارهای پژوهشی و مسائل زیربنایی فرهنگی را حتی پیش از سمت مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان کرده بود بعد از صدور حکم محود عالیشوندی در دیدار با ایثارگران ارشاد استان .عمده فعالیت خود را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه سازی و آمادگی فضای استان برای ورود به بحث مهندسی فرهنگی بیان کردو شروع فعالیت جدید فرهنگی خود را در راستای استفاده از این فرصت ها برشمرد.
وی رسیدن به یزد 1400 و یا همان هدف مقدس رسیدن به جامعه مهدوی را تنها با تلاش و گذشت میسر دانست و از همه مسئولین فرهنگی استان و همکاران خواست تا با همکاری با مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این مهم تحقق یابد.

به هر حال محمود عالیشوندی با حضور معاون وزیر ارشاد ،استاندار وبدون حضور عجمین در دوم  آبانماه 88 معرفی شد محمود عالیشوندی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم اجرای طرح مهندسی فرهنگی، ساماندهی امور فرهنگی و هنری استان ، عرضه محصولات فرهنگی و توجه به آموزش و پژوهش و معرفی ظرفیت های فرهنگی یزد و ارتقای آن را از برنامه های آینده این اداره کل بیان کرد.
محمود عالیشوندی" افزود: تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضایی آرام و با تعامل و همفکری سایر مسوولان ، دستگاهها و صاحب نظران، امور فرهنگی و هنری استان یزد را به پیش ببریم.

برداشت خبرنگار ما از او در اولین کنفرانس خبری اینچنین بود :در ابتدا محمود عالیشوندی که اگر بخواهیم اورا در چند جمله معرفی کنیم مردی است که جوان نیست اما پیر هم نیست !بیشتر به کسانی می ماند که کار را بر حرافی ترجیح داده و خودرا در وسط معرکه قرار خواهند داد تا از دور بگویند ....!او در این مدت دوماه شاید بیشتر از کسانی که چهارسال و چندماه در این پست بوده اند سعی کرده از همه کارها سر در بیاورد و از تمام ادارات استانش بازدید کرده و خبر دارد که دور و برش چه می گذرد ! البته قبل از دیدن او با انتصاب امیر ترقی نژاد می شد فهمید آدمی نیست که به حرف و حدیث ها اهمیتی بدهد و آمده است که با قدرت تمام هر آنچه که می تواند انجام دهد و در جهت موفقیت ایده ها و برنامه هایش از تمام داشته هایش استفاده خواهد کرد .

محمود عالیشوندی 
فوق لیسانس ادبیات نمایشی  که  8 ماه 23 روز مدیرکلی ارشاد استان  را تجربه نموده قرار است فردا در یک میزگرد فرهنگی  با فردائیان از گفته ها و نا گفته هایش بگوید و گفته ها و نا گفته های فردائیان را نیز بشنود .
و نتیجه آن بدون کم و کاست تقدیم مخاطبان خواهد  شود .البته تعدادی از عزیزان رسانه های استان نیز  در این گفتگو همراه فردائیان بوده و  در این گفتگو فردائیان را همراهی خواهند کرد

البته تمام مخاطبان فردائی نیز در این گفتگو سهیم بوده و می توانند تا فردا عصر ساعت 5 بعد از ظهر سئوالات ،پیشنهادات و انتقادات خود را در ذیل همین خبر منعکس تا در اولین میزگرد فرهنگی  مدیرکل ارشاد با موضوع فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمان مدیریت ایشان  مطرح و پاسخ های مدیرکل محترم ارشاد نیز شنیده شود .


در پایان ضمن تشکر از مدیرکل محترم ارشاد استان ، مشارکت تمامی اهل قلم ،اهالی فرهنگ و هنر واصحاب رسانه را در انعکاس موراد مورد نظرشان به فردائیان  ارج می نهیم .

 گزارش تصویری :میزگرد 5فرهنگی پنج و نیم ساعته مدیرکل ارشاد با فردائیان : موضوع فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمان مدیریت جدید

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا