پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بمناسبت روز خبرنگار

یزدفردا "محمود عالیشوندی در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.
به گزارش یزدفردا متن پیام به این شرح است:
تعیین روز خبرنگار برای یاد و خاطره فداکارهای های شهید صارمی و همه ی شهدای عرصه خبر و پاسداشت مقام و منزلت خبرنگار ، بیانگر اهمیت و جایگاه رفیع جریان اطلاع رسانی است .
بی شک تحولی که امروز در عرصه ی رسانه در کشور ما در حال وقوع است ، نقطه ی عطف بسیار مهم و بی سابقه ای است که به همت دست اندر کاران و فعالان عرصه رسانه در چند سال اخیر محقق شده است.
در این موقيعت حساس كنوني رسالت خبرنگاران تنوير افكار عمومي جامعه براي ايجاد بينش و بصيرت بيشتر ، تامين نيازهاي اطلاعاتي مردم ، انعكاس منصفانه عملكرد ها و خدمات مسئولين نظام اسلامي به آحاد جامعه مي باشد.
خبرنگاران به راستي تجسم امانت ، مسئوليت ، تعهد ، دلسوزي و وظيفه اندکه یقینا تلاش جمعی همه عزیزان ، همواره بر این اصل استوار بوده که با پاکی عمل ، اطلاع‌رسانی صادقانه و آگاهی‌بخش انجام دهند و با تلاش وافر ، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند ، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد.
حال اگر افرادی هستند که مغرضانه جریان اطلاع رسانی را با تهمت و افتراء و غرض ورزی زیر سوال می برند ، حسابشان از خبرنگاران صادق و منصف جداست.
در پایان ضمن درود به روان پاك شهيدان عرصه اطلاع رساني براي خبرنگاران متعهد و كوشاي ایران اسلامی ، سلامتي ، توفيق پويشي آگاهانه و سرشار از صداقت ، همدلی و صمیمیت با یکدیگر را از درگاه حضرت حق مسئلت مي كنم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا