سران جبهه دوم خرداد جلسه ای با حضور مسئولین رسانه ای خود برگزار کردند .




به گزارش کسری نیوز سران اصلاح طلبان در جلسه ای که با حضور مسئولین و نمایندگان رسانه ای جبهه دوم خرداد برگزار شد ، استراتژی رسانه ای سال 85
این جبهه را بررسی کردند .

\"ایجاد اختلاف میان اصولگرایان\" یکی از برنامه های رسانه ای اصلاح طلبان خواهد بود که با توجه به اینکه \" وحدت و انسجام اصولگرایان \" بزرگترین تهدید برای جبهه دوم خرداد محسوب می شود این سیاست اتخاذ شده است . طبق این تصمیم رسانه های دوم خردادی به تلاش سازمان یافته خود جهت ایجاد اختلاف و دامن به شکاف میان اصولگرایان نظیر حزب سازی در درون جریان اصولگرایان ، تضعیف شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی و تخریب جمعیت ایثارگران که از ماه ها قبل آغاز کرده اند با تلاش بیشتر ادامه خواهند داد .
\"روز شمار وعده های دولت و تخریب چهره های تأثیر گذار اصولگرایان\" یکی دیگر از تصمیمات این جلسه بود که گروهی ویژه مأمور انجام این کار شدند و مقرر شد این کمیته شعار ها و وعده هایی که دولت به مردم داده است با عنوان \"روز شمار وعده های دولت\" مورد بررسی و نقد قرار دهند تا بدین بهانه علاوه بر آنکه بر مطالبات مردم افزوده شود ، نواقص نیز برجسته گردد و در کنار آن چهره های تأثیر گذار اصولگرایان که در دوران انتخابات حضور فعالی در صحنه داشتند و بعد از آنان نیز مشغول انسجام نیروهای اصولگرا و قشر ها و نخبگان اقوام مختلف می باشد بشدت مورد نقد و حمله قرار گیرد .

مهندس زریبافان ، دکتر لاریجانی ، دکتر سعیدلو ، دکتر حداد عادل و عسگراولادی از چهره های اصولگرایان هستند که بر تخریب بیشتر آنان تأکید شد .

در همین راستا مقرر شد در رسانه ها با انتشار اخبار و مقالاتی در جهت جلوگیری از ترمیم کابینه و تیم سیاسی وزارت کشور بخصوص کارگزارانی های نفوذی در دولت ، اعلام شود نیمی از کابینه در اختیار زریبافان و لاریجانی است و ترمیم کابینه نیز در جهت نفوذ بیشتر این دو در دولت صورت می گیرد .

یکی دیگر از سیاست های رسانه ای جبهه دوم خرداد در سال 85 \" خیزش برای بازگشت به قدرت \" اعلام شد که مقرر گردید برای بازگشت اصلاح طلبان به قدرت کار را از شوراها شروع کرد و لذا اولین حرکت برای عصبانیت و تحریک برخی اعضای شورای شهر فعلی انجام شود و فعالیت قالیباف در رسانه های اصلاح طلب پر رنگ جلوه داده شود و بر این نکته که قالیباف در طول کمتر از یکسال بیش از دو سال و چند ماه احمدی نژاد فعالیت عمرانی داشته تأکید شود .

\" ایجاد وحدت در جبهه دوم خرداد \" تصمیم چهارم این جلسه بود که مقرر شد اخبار منتشر شده در رسانه های جریان دوم خرداد در راستای وحدت اصلاح طلبان باشد و مصاحبه های اصلاح طلبانی که بر خلاف وحدت جبهه دوم خرداد انجام می شود سانسور گردد .

شایان ذکر است در این جلسه از اصلاح طلبان ارزشی از جمله کروبی ، انصاری و محتشمی پور دعوت بعمل نیامده بود .

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا