گزارش تصویری :

گشایش جشنواره ملی جوان ایرانی در بخش هنرهای تجسمی در یزد +نمونه هایی از کارهای ارائه شده

  یزد"میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :جشنواره ملی جوان ایرانی در بخش هنرهای تجسمی در یزد با حضورغلامحسین دشتی معاون سیاسی استاندار یزد و محمد حسن پارساییان ریاست سازمان ملی جوانان یزد گشایش یاقت .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه این همایش در مصاحبه با خبرنگار یزد فردا ، گفت : جشنواره ملی جوان ایرانی در بخش هنرهای تجسمی با هدف شناخت، تشویق و هدایت استعدادهای جوان و هنرمند در سطح كشور، بسترسازی برای فعالیت هنرمندان جوان، فراهم كردن زمینه آموزش هنرمندان با ایجاد كارگاه‌های آموزشی در جشنواره، شناسایی هنر معاصر با محتوای ایرانی اسلامی و ایجاد حس توانمندی و خودباوری در جوانان هنرمند برگزار شده است.
محمود عالیشوندی افزود: این جشنواره از سوی سازمان ملی جوانان با همكاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری كشور برگزار شده و 245 جوان زیر 26 سال سراسر كشور آثار خود را در رشته‌های پوستر، خوشنویسی در پنج گرایش، طراحی و نقاشی، عكس، كاریكاتور، نگارگری در گرایش‌های تذهیب، طراحی فرش، تشعیر، گل و مرغ و نگارگری به نمایش گذاشته اند .
وی در پایان گفت : این آثار شامل 31 پوستر، 60 عكس، 94 تصویرسازی، 60 كاریكاتور است و تا 30 تیرماه جاری صبح و عصر در محل گنجینه فرهنگ و هنر واقع در میدان خان یزد آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به ویژه جوانان استان یزد می باشد.


عکس:مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا