بنام حق
هیاهوی بسیار برای هیچ!
بزرگ نمایی و تبلیغ قدرت اصلاح طلبان در یزد فردا
یزد فردا! ناخواسته تریبون گروههای کوچک اصلاح طلب یزد می شود
در هنگامه ای که در آخرین جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد، که با حضور صفدر حسینی، وزیر سابق اقتصاد دولت خاتمی و مهندس سفید، استاندار سابق هاشمی و خاتمی در یزد برگزار شد، بیش از چهل نفر حضور نداشتند، و مجموع اعضاء احزاب اصلاح طلب در یزد، به دویست نفر هم نمی رسد، یزد فردا، سایت منسوب به اصولگرایان یزد، طی تحلیل و گزارشی تحت عنوان « گزارشی از فعالیت اصلاح طلبان یزدی بر علیه دولت نهم» با بزرگ نمایی، هیاهو و زمزمه های آرام احزاب اصلاح طلب یزد را فریاد نشان داده، و ناشیانه بر طبل خالی اصلاح طلبان یزدی کوبیده است، تا صدای قدرت و نفوذ از آن بلند شود!
نشریه پانصد نسحه ای و دهها سایت و وبلاگی که روزانه در مجموع دویست بازدید کننده هم ندارند، با همه انتقادات و طرح سوال ها، چه تاثیر مهمی بر روند فعالیت دولت نهم، می توانند داشته باشند؟!
توهماتی که بیکاران و فرصت طلبان، با هوچی گری و سیاست بازی، برای کسب منفعت در اذهان افراد و شخصیت های « قدرتمند و پرنفوذ!» سیاسی استان ایجاد می کنند، تنها در راستای گرفتن پول و بودجه و امکانات می باشد، و گزارش یزد فردا، بیش ازاینکه حرف و قلم اصولگرایان را تداعی کند، تداعی کننده قلم و حرف و خواست اصلاح طلبان می باشد.
گروههای منسوب به اصلاح طلب یزد، پول و امکانات گسترده ای در اختیار دارند، و اما! نیروی انسانی خلاق و تفکر و طرح و برنامه، و پایگاهی در بین مردم ندارند؛ دهها و صدها و هزاران وبلاگ را می شود یکشبه طراحی و ایجاد کرد، اما مسئله اصلی، مطلب و کاربری است که به این وبلاگ ها مراجعه نماید.
اینک در راستای همان توهمات ایجاد شده، میلیونها تومان پول صرف هزینه انتشار نشریه ای می شود که به اندازه پانصد نسخه تیراژ خود، خواننده ندارد؛ و حال در راستای سیاست های پر هیاهوی گروههای اصلاح طلب یزد، یزد فردا نیز در راستای آن هیاهو و سیاست گام برداشته، و بیهوده سعی بر زنده نگهداشتن نام های از یزد رفته و فراموش شده دارد.
سفید! که امروز با مجتمع طبقاتی جوادالائمه و موسسه جواد شناخته می شود، مدتهاست که به پایان رسیده است، و آنچه که باعث گشته این پایان اعلام نگردد، امکانات و بودجه و توهم زائی سفید می باشد.
تا آن زمان که رهبری نیروهای اصلاح طلب را در یزد، سفید و نیروهای وابسته سفید بعهده دارند، متاسفانه اصولگرایان در یزد پیروزهستند، و تنها راهی که می تواند باعث شکست اصولگرایان در انتخابات گردد، تغییر کادر چهره ها و نیروهای اصلاح طلب یزد می باشد.
احزاب اعتدال و توسعه، اعتماد ملی، کارگزاران، مشارکت، و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و دیگر گروههای سیاسی، با نیروهای شناخته شده موجود، که عملکردهایشان از اذهان مردم پاک نشده است، به رهبری سفید، کبریت های بی خطری هستند، که دود دارند و آتش ندارند.
محمد رضا شوق الشعراء 20/5/85

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا