مدیر کل ارشاد استان یزد در همایش مدیران کل ارشاد کشور:

استان یزد دارای مردمی سرشار از خلوص معنویت می باشد

یزدفردا "مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد گفت : با حضور در دیار كویری یزد متوجه می‌شویم كه لقب دارالعباده به حق و شایسته به این شهر داده شده و به درستی مقام معظم رهبری نام دارالعلم را با وجود موفقیتهای علمی فراوان استان و كسب رتبه اول 16 سال متوالی در كنكور، و پرورش بزرگانی چون حائری یزدی، سید محمد كاظم طباطبایی، آیت الله خاتمی،‌آیت الله شهید صدوقی، ر‌شیدالدین میبدی، وحشی بافقی و... به یزد دادند.
محمود عالیشوندی در جمع مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر كشور و روسای معاونت سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در یزد ضمن خوشامد گویی به حاضران جلسه ،ضمن اشاره به مقوله فرهنگ در عصر حاضر و اینکه انسان متمدن قرن حاضر انسانی است که فرهنگ در تمام اجزای زندگیش پدیدار است ، افزود : خدمت گذاری به مردم شریف این دیار توفیقی است که هشت ماه است به اینجانب رسیده چرا که استان یزد دارای مردمی سرشار از خلوص معنویت می باشد که ادب و مهمان دوستی و اعتقاد به حق الناس و صداقت در گفتار و اندیشه از نشانه های بارز این مردم است .

گفتنی است؛ همایش مدیران فرهنگ و ارشاد اسامی استان یزد به مدت دو روز 18 و 19 خرداد ماه در یزد و با هدف نشستهای تخصصی سینمایی و قرآنی و برگزاری كارگروه‌های مختلف در این زمینه‌ها برگزار می‌شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا