گزارش تصویری :

تجلیل از ایثار گران و بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در محل تالار فرهنگ


یزدفردا "میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "مراسم تجلیل از ایثار گران و بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در محل تالار فرهنگ برگزار شد.
محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این مراسم از یزد بعنوان حسینیه ایران نام برد و گفت : با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های فعالیت هنری در حوزه عاشورایی و ایثار و شهادت در استان یزد سعی داریم جشنواره ها و سوگواره های متعددی را در این زمینه برگزار نماییم .
وی افزود : در سال گذشته سوگواره فیلم و عکس های عاشورایی را برگزار نمودیم .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت : امسال نیز علاوه بر فیلم و عکس تلاش خواهیم کرد سوگواره پوسترهای عاشورایی را برپا نماییم .
عالیشوندی در ادامه با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگ و هنر سخت است ، تصریح کرد : در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری باید به ظرفیت ها توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یکی از مظلومترین دستگاه اجرایی است اظهار داشت : بودجه فرهنگی این اداره کل در سال گذشته 60 میلیون تومان بود که سهم هر یزدی بسیار ناچیز است .
این مقام مسئول با اشاره به این مسئله که در فعالیت های فرهنگی هرچه فعالیت انجام دهیم باز هم کمبود احساس می گردد تصریح نمود : بالغ بر 2000 شبکه ماهواره ای خارج از کشور علیه فرهنگ شیعی ایران اسلامی و مسلمانان بسیج شده اند.
وی اظهار نگرانی کرد که در صورت عدم توجه به فرهنگ در آینده ای نزدیک دچار تغییر و تحول عجیب و نگران کننده ای خواهیم شد.
اهداء لوح و هدیه و همچنین اجرای موسیقی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

گزارش تصویری :مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا