مدیر کل ارشاد اسلامی یزد خواستار همت مضاعف در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شد

یزدفردا "مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به تمامی مشکلاتی که در عرصه فرهنگ و هنر برای اصحاب این رشته وجود دارد خواستار همت مضاعف و تلاش جدی روسای ستادی و شهرستانی این اداره کل در ارائه برنامه های متنوع برای شهروندان شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد، محمود عالیشوندی در نشست شورای اداری این اداره کل با توجه به سنت های حسنه در گذشته تاکید کرد.
وی کلید جل مشکلات را تحقیق و پژوهش ذکر نمود و اظهار داشت : بی اطلاعی از برخی ناهنچاریهای اجتماعی باعث شد ه که این مشکل در برخی از نقاط استان رشد چشمگیری به خود بگیرد.
عالیشوندی با اشاره به اینکه رشد آسیب های اجتماعی به دلیل عدم توجه به مسائل فرهنگی است ،تاکید کرد : فعالان فرهنگی با همکاری این اداره کل تلاش جدی برای آسیب شناسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی از خود نشان دهند.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در ادامه از فعالیت های چشمگیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد خبر داد و گفت : با توجه به پتانسیل و ظرفیت های مناسب کانون های مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری مناسبی در طول این چند ماه گذشته صورت گرفته است .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا