مدیر کل ارشا د استان در مراسم تجلیل از ایثارگران اداره ارشاد استان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یکی از مظلومترین دستگاه اجرایی است ،بودجه فرهنگی این اداره کل در سال گذشته 60 میلیون تومان بود که سهم هر یزدی نیم ریال از این بودجه است


یزدفردا "مراسم تجلیل از ایثار گران و بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این مراسم از یزد بعنوان حسینیه ایران نام برد و گفت : با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های فعالیت هنری در حوزه عاشورایی و ایثار و شهادت در استان یزد سعی داریم جشنواره ها و سوگواره های متعددی را در این زمینه برگزار نماییم .
وی افزود : در سال گذشته سوگواره فیلم و عکس های عاشورایی را برگزار نمودیم .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت : امسال نیز علاوه بر فیلم و عکس تلاش خواهیم کرد سوگواره پوسترهای عاشورایی را برپا نماییم .
عالیشوندی در ادامه با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگ و هنر سخت است ، تصریح کرد : در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری باید به ظرفیت ها توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یکی از مظلومترین دستگاه اجرایی است اظهار داشت : بودجه فرهنگی این اداره کل در سال گذشته 60 میلیون تومان بود که سهم هر یزدی بسیار ناچیز  است .
این مقام مسئول با اشاره به این مسئله که در فعالیت های فرهنگی هرچه فعالیت انجام دهیم باز هم کمبود احساس می گردد تصریح نمود : بالغ بر 2000 شبکه ماهواره ای خارج از کشور علیه فرهنگ شیعی ایران اسلامی و مسلمانان بسیج شده اند.
وی اظهار نگرانی کرد که در صورت عدم توجه به فرهنگ در آینده ای نزدیک دچار تغییر و تحول عجیب و نگران کننده ای خواهیم شد.
اهداء لوح و هدیه و همچنین اجرای موسیقی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا