مراسم تجلیل از معلمان هنرستان های ارشاد استان یزد برگزار شد

یزدفردا:مراسم تجلیل از معلمان و هنرآموزان 5 هنرستان هنرهای زیبای استان یزد با حضور محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ، باغستانی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولین استان در تالار فر هنگ یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم از 145 معلم و هنرآموز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
محمود عالیشوندی در این مراسم با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات باید از جریان های فرهنگی و هنری به نحو مطلوب استفاده نماییم اظهار داشت وظیفه معلمان و هنرآموزان رشته هنر در این عصر بسیار خطیر است.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت : متاسفانه از ابزارهای فرهنگی و هنری که در اختیار داریم به خوبی استفاده نمی شود.
وی در ادامه به انتقاد از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور پرداخت و افزود : شبکه های فارسی زبان خارج از کشور جوانان این مرز و بوم را مورد هدف و تهاجم قرار داده اند.
عالیشوندی با بیان اینکه هدف این شبکه ها سست نمودن اعتقادات مردم ایران اسلامی است اظهار داشت برنامه سازی و اجرای جریان های تاثیر گذار فرهنگی و هنری بهترین راه مقابله با این تهاجم هاست .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: هالیوود سالانه 800 فیلم می سازد که از این تعداد 5 فیلم آن در حد بسیار خوب است که متاسفانه همین 5 فیلم برای تمسخر و هدف قراردادن کشورهای با قدرت در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.
در این مراسم همچنین باغستانی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن ارائه گزارشی از ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان یزد به نقش و وظیفه مهم معلمان اشاره کرد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا