مدیر کل ارشاد یزد : ترویج فرهنگ قرآنی با استفاده از ابزار هنر بسیار موثر است

یزدفردا:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی با استفاده از ابزار هنر بسیار موثر است اظهار داشت : نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سالجاری ارائه هنر کاربردی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود عالیشوندی طی نشستی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود : جشنواره های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری توسط این اداره کل در سالجاری برگزار می گردد.
وی گفت : در صورت موافقت وزارت ارشاد اسلامی با همکاری جامعه المصطفی کتابت قرآن کریم در یزد را بصورت بین المللی برگزار می نماییم.
وی با اشاره به اینکه باید به ارتقاء نشاط اجتماعی استان یزد کمک و مساعدت لازم صورت بگیرد ، تصریح کرد : تجهیز کتابخانه های باز روستایی ، اجرای نمایش ، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در تالار ها و ارائه خدمات فرهنگی و هنری برنامه هایی است که این اداره کل می تواند برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان یزد داشته باشد.
همچنین در این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نظرات خود را بیان نمود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا