يزدفردا:تحليل محمد رضا شوق الشعراءاز مراسم اعلام موجوديت شوراي هماهنگي اصلاح طلبان يزدي خواندني است

همه سرمایه شورای هماهنگی اصلاح طلبان، چهل و چند نفر است؟!

سفید! به جوانان، وعده پیروزی در انتخابات را داد!

شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد متشکل از احزاب اعتماد ملی، کارگزاران، اعتدال و توسعه، مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، به رهبری مهندس سفید، کمتر از پنجاه نفر را در مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخ صفدر حسینی، وزیر اقتصاد و دارایی دولت خاتمی، برای نقد و تحلیل عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد جمع کردند، تا شورای هماهنگی اصولگرایان، به پیروزی در انتخابات آتی امیدوار شوند.

غلامعلی سفید، استاندار اسبق و مدیر عامل موسسه طبقاتی جوادالائمه یزد، که ریاست شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد را بر عهده دارد، و مجری مراسم سخنرانی صفدر حسینی بود، در این مراسم با خوش خیالی اظهار داشت: در صورتیکه احزاب اصلاح طلب با هم هماهنگ و همدل باشند، بطور حتم پیروزی در انتخابات با آنها بود، و بعد بدون اشاره به حضور خود در ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی، و نقش سرمایه داران در شکست هاشمی، با لبخندی ملیح مدعی شد: که تنها اختلاف برخی از گروههای اصلاح طلب باعث شد که آنها در انتخابات شکست بخورند!!

سفید در مورد اینکه چرا مکان سخنرانی صفدر حسینی، بطور ناگهانی تغییر کرده و از دفتر حزب اعتماد ملی یزد به طبقه فوقانی پیتزا فروشی منتقل شده، گفت: گویا یکی از دوستان ( رئیس شاخه جوانان حزب مشارکت یزد) با یکی از رسانه ها (ایسنا منطقه یزد!) گفتگویی انجام داده که این مسئله باعث دلخوری بعضی از دوستان ( در حزب اعتماد ملی یزد) شده است!

رئیس شاخه جوانان حزب مشارکت یزد گفته بوده، صفدر حسینی بدعوت مشارکت به یزد آمده است، و رئیس حزب اعتماد ملی شاخه یزد گفته بوده است، که صفدر حسینی بدعوت شورای هماهنگی اصلاح طلبان به یزد آمده، و مشارکت در این زمینه بداخلاقی کرده است!

مهندس سفید در این جلسه افشاء کرد که ما هر هفته با اعضاء شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد برای انتخابات جلسه خانگی داریم، و از ایندفعه، هر ماه یک سخنران از تهران در مورد موضوعات روز و انتخابات به یزد دعوت خواهیم کرد!

و سفید باز دوباره برای جمع چهل و چند نفری شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد تکرار کرد: اگر اختلافات را کنار بگذاریم، با این عملکردی که مشاهده می کنیم( عملکرد احمدی نژاد و عاصی) بطور حتم ما پیروز انتخابات هستیم!!

نکته قابل توجه در جلسه پرسش و پاسخ شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد، این بود که سوالات را پنج نفر بررسی می کردند ، و در نهایت مهندس سفید، پس از آخرین بررسی، آن را برای صفدر حسینی مطرح می نمود!! تا صفدر حسینی پاسخ دهد!!

منبع:شوق دات كام

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا