برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 18 اسفند در یزد

یزدفردا "مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مراسم 18 اسفند امسال را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار می کنیم.
علی حکیمیان در تشریح برنامه های 18 اسفند،سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری خاطر نشان کرد: مراسم امسال با برنامه های متنوع ، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد .
حکیمیان گفت :در این مراسم از کلیه مسئولین استانی دعوت می کنیم تا آنهارا با اهمیت کار این دبیرخانه و فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان بیشتر آشنا کنیم و آنان نیز بتوانند ضمن همکاری بیشتر با این نهاد در تصمیم گیری هایشان مسجد را در اولویت قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد :در این مراسم مسجد موفق ،روحانی موفق،مدیر مسئول موفق و عضوموفق کانون ها معرفی می شود و از زحمات آنها قدر دانی خواهد شد .
وی همچنین از اجرای دو طرح کشوری، ارسال پیامک تبریک به مناسبت این ایام در هراستان و بازدید از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خبر داد.
در پایان این جلسه محمود عالیشوندی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این دبیرخانه گفت :تمام توان خود را می گذاریم تا این مراسم هر چه با شکوهتر بر گزار شود .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا