مدیر کل ارشاد اسلامی استان یزد :

ارتقاء فرهنگ و هنر همت خادمین این رشته را می طلبد

یزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ و هنر همت خادمین و اصحاب فرهنگ و هنر دارالعباده استان یزد را می طلبد اظهار داشت : درعرصه فرهنگ و هنر مشکلاتی در استان وجود دارد که برای برطرف کردن آن اصحاب فرهنگ و هنر باید کمر همت ببندند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود عالیشوندی در جلسه شورای کارکنان این اداره کل تاکید کرد : رویکرد کاری این اداره کل در این مورد که به فرهنگ وهنر دینی استان دارالعباده یزد اصالت بدهیم .
وی با اشاره به این مسئله که اصالت دادن در فرهنگ و هنر دینی دارالعباده یزد نیازمند آموزش و برنامه ریزی های خاص خودش است تصریح کرد : با تشکیل دبیرخانه اتاق فکر و همت همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گام مثبتی در اهداف و ارتقاء فرهنگ وهنر استان آغاز شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه به برنامه های ارشاد اسلامی استان یزد اشاره کرد و گفت : 137 برنامه فرهنگی و هنری توسط این اداره کل در ایام ا... دهه فجر برگزار می شود.
عالیشوندی شاخص ترین این برنامه ها را برگزاری جشنواره بین المللی تجسمی فجر ، جشنواره استانی تئاتر فجر 31 ، برگزاری کنسرت نغمه ها و آواهای عاشورایی ، همایش استانی شعر فجر اعلام کرد.
در ادامه این نشست همکاران اداره کل ارشاد اسلامی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا