چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صدوق برگزار شد


یزدفردا "چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صدوق با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و معاون مالی اداری اداره کل در محل سالن کوثر فرمانداری صدوق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صدوق ، در ابتدای این نشست مسعود حاجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به وضعیت موجود حوزه فرهنگ و هنر شهرستان صدوق اشاره نمود و گفت : امید می رود با مساعدت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بخشی از نیازهای فرهنگی و هنری شهرستان مرتفع گردد.
در ادامه عبداللهی ، فرماندار شهرستان صدوق ، ضمن برشمردن پتانسیل ها و نکات قوت فرهنگی و هنری شهرستان اظهار امیدواری کرد با حضور مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه بیشتری به این منطقه معطوف شود.
حجه الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر و رئیس شورا با محکوم نمودن حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس امام (ره) به فرازهای از وصیت نامه سیاسی عبادی اجتماعی و فرهنگی اشاره نمود و گفت : خط سعادت ، خط امام و ولایت است و هرگونه انحراف از این مسیر ، دنیا و آخرت ما را به خطر خواهد انداخت.
در ادامه جلسه محمود عالیشوندی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، به تبیین وضعیت حوزه فرهنگ و هنر در افق 1400 پرداخت.
وی تقویت بنیه فرهنگ دینی را با تهدید نرم و تهاجم فرهنگی دارای ارتباطی معکوس دانست و گفت : هرچه ما در مسیر ارتقاء آموزه های دینی و بهره گیری از نیروی هنر برای انتقال مفاهیم عالیه انسانی گام برداریم ، از ورود فرهنگ تهاجمی و غیر مقبول بیگانه جلوگیری خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: در سفر سوم هیات دولت اعتبار مورد نیاز برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری صدوق تامین و تصویب شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا