جامعه فرهنگی هنری استان،کارکنان کانون مساجد وارشاد استان   هتک حرمت اخیر به ساحت حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کردند


یزدفردا "مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون مساجد استا ن یزد با حضور در سالن نمازخانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی همگام با جامعه فرهنگی هنری استان وکارکنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هتک حرمت اخیر به ساحت حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کردند
در این تجمع اعتراض آمیز که بعد از نماز ظهر وعصر برگزار شد شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر منافق،ما اهل کوفه نیستیم ،علی تنها بماند هتک حرمت اخیر به ساحت حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کردند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در این تجمع وقایع پس از انتخابات و هتک حرمت اخیر به ساحت حضرت امام خمینی (ره) را عمیق تر و دردناکتر از دوران جنگ توصیف کرد.
محمود عالیشوندی افزود: از وظایف خطیر اصحاب فرهنگ وهنر در واقعه اخیر مخاطب شناسی است.
وی به روز 16 آذر و هتک حرمت به امام خمینی (ره) در این روز اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی پس از سه دهه دشمنی و کینه ورزی با ایران اسلامی در شرایط جدید نمادها ومفاهیم این انقلاب را هدف قرار داده است و قصد دارد مردم را از این مفاهیم جدا کند.
عالیشوندی ادامه داد:جامعه هنری وظیفه دارند بر روی این واقعه کار کرده و چنین وقایعی را با آثار خود به خوبی برای مردم تبیین کنند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: جامعه فرهنگی وهنری که در شرایط امروز با قلم خود در میدان مبارزه است اگر شرایط ایجاد کند قلم را کنار گذاشته وآماده جهاد خواهد بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا