قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی

یزدفردا"نشست قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جلوتر بودن هنرمند از جامعه و آشنایی با مشکلات آن اشاره نمود و گفت : مسئولین هنری باید جلوتر از هنرمندان حرکت نمایند.
وی فعالیت های تئاتر در بعد از انقلاب را رو به پیشرفت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر انجمن نمایش استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ارتقاء سطح کیفی و کمی جشنواره های تئاتر استانی برای کارهای فاخر شد.
عالیشوندی همچنین خواستار آسیب شناسی جشنواره تئاتر استانی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن شد و اظهار داشت : از جشنواره تئاتر استانی سال آینده نگاه و انتظار ویژه ای می رود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مشخص شدن اهداف جشنواره سال آینده را مهم دانست و از هنرمندان تئاتر استان خواست تا ایده ها و طرح های خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره ارائه دهند.
وی مخاطب شناسی و شناسایی نیازمندی های مخاطب از تئاتر را مهم دانست و از انجمن نمایش استان خواست به موضوعات آموزش ، پژوهش ، نشست های تخصصی تئاتر و مسائل بومی منطقه ای توجه بیشتری داشته باشد.
عالیشوندی همچنین توجه بیشتر به تئاتر کودک را خواستار شد.
در ادامه حسن مفیدی ، معاون فرهنگی هنری اداره کل ، اظهار امیدواری نمود با برنامه های پیش بینی شده تئاتر استان رشد قابل توجهی داشته باشد.
وی همچنین خواستار شناساندن بیشتر تئاتر به جامعه و مردمی شدن آن برای حمایت های مادی و معنوی شد.
در ادامه نشست فعالین عرصه تئاتر استان و عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی نظرات و طرح های خود را برای ارتقا هنر تئاتر ارائه نمودند.
در پایان مراسم با اهدا لوح از عوامل اجرایی جشنواره تئاتر استانی تقدیر بعمل آمد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا