نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مسئولین موسسات قرآنی استان

یزدفردا "اولین نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مسئولین موسسات قرآنی استان روز چهارشنبه 20/08/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این نشست استاد عناصری ، استاد دانشگاه تهران ، با بيان اينكه امروزه آموزش های قرآنی در مراکز آموزشی مهجور واقع شده است خواستار توجه بیشتر همگان به قرآن و مفاهیم قرآنی شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با برگزاری سمینار مکتب دارهای سطح استان شیوه آموزش آنها مدون شود.

استاد عناصری با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در همه جوامع ، مهمترین آسیب حوزه فرهنگ را عدم توجه به کتاب و کتابخوانی دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین و مردم برای ترویج فرهنگ مطالعه شد.

در ادامه محمود عالیشوندی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، وجود انگیزه در رسیدن به آرمان شهر مهم و ضروری دانست و گفت : یکی از مولفه های آرمان شهر وجود مقدس امام زمان (عج) می باشد.

وی حمایت کامل خود را از موسسات قرآنی اعلام نمود و از موسسات قرآنی خواست برای ایجاد نهضت قرآن پژوهشی ایده های خود را مطرح نمایند.

عالیشوندی همچنین اظهار امیدواری کرد با اجرای سیستم ارزیابی عملکرد برای موسسات قرآنی ، عدالت بیشتری در ارائه تسهیلات به آنها برقرار شود.

در پایان هر یک از مسئولین موسسات قرآنی نظرات و پیشنهادات خود را اعلام داشتند و مشکلات خود را در راه آموزش به قرآن آموزان مطرح نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا