عجمین در نشست با ایثارگران اداره کل  ارشاد  استان

شروع فعالیت جدید فرهنگی خود را در راستای استفاده از فرصت های پیش آمده برای ورود به بحث مهندسی فرهنگی  استان برشمرد


یزدفردا "نشست ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز دوشنبه 27/07/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدا نشست حجه الاسلام احمد عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، ورود به دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) را تبریک و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تسلیت عرض نمود.
حجه الاسلام عجمین ایثارگران را الگو و نشان مجسم تقوی و اخلاص دانست و خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی تنها با ایثارگری توانسته آمال و آرزوهای امت های اسلامی را برآورده سازد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان عمده فعالیت خود را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه سازی و آمادگی فضای استان برای ورود به بحث مهندسی فرهنگی بیان کرد و افزود : دیدار مقام معظم رهبری در سال 86 از استان یزد و دو سفر استانی هیات دولت شرایط و فرصت مناسبی را برای حرکت در مهندسی فرهنگی استان ایجاد نمود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شروع فعالیت جدید فرهنگی خود را در راستای استفاده از این فرصت ها برشمرد و گفت : با ایجاد مرکز پژوهش های فرهنگی هنری دارالعباده بعنوان پایگاه رسمی در حوزه مهندسی فرهنگی ، پیوند و همکاری بین بخش دولتی و غیردولتی بوجود آمده است.
وی رسیدن به یزد 1400 و یا همان هدف مقدس رسیدن به جامعه مهدوی را تنها با تلاش و گذشت میسر دانست و از همه مسئولین فرهنگی استان و همکاران خواست تا با همکاری با مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این مهم تحقق یابد.
وی گفت : مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، محمد عالیشوندی ، از نظر هنری و آموزشی مسلط و در بحث اجرایی و اداری توانمندی های خاص خود را دارد و از هفته آینده در اداره کل مستقر خواهند شد.
در ادامه سید محمد میراحمدی ، قائم مقام اداره کل ، گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده برای ایثارگران اداره کل بیان نمود.
همچنین سید حسین اسعدی ، معاون مالی اداری اداره کل ، خواستار استفاده بیشتر از توان ایثارگران در عرصه های فرهنگی شد.
در پایان نشست با اهدا لوح از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تقدیر و تشکر بعمل آمد.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا