محمود عاليشوندي  جانشین  عجمین   مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد  شد

یزدفردا "سيدمحمدحسيني ، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طي حكمي محمود عاليشوندي را به سمت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد منصوب كرد.

به گزارش یزدفردا  ، متن حكم به شرح زير است : قدم نهادن در مسير فرهنگ، علاوه بر عزمي برخاسته از تعهد و ايثار، قدم هايي محكم و استوار، بصيرتي دينمدار و پر عيار مي طلبد.

توانمندي هاي متعهدانه و مديريت مسئولانه جنابعالي، سوابق را رقم زده است كه گوياي شايستگي هاي لازم براي تصدي امور فرهنگي و هنري مي باشد. از اين رو به موجب اين حكم، به سمت «مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي دارالعباده استان يزد» منصوب مي شويد.

مستغني از تشريح است كه تعامل نزديك با اهل هنر، مردم خونگرم و مقامات استاني آن ديار كمترين ره آورد حضور شما مي تواند باشد.

يزد سرزمين پرورش مردمان مومن و پرتلاش، فرصتي مغتنم پيش خواهد آورد كه اهداف اين نظام مقدس را به بهترين شكل ممكن پياده نماييد.

از خداوند منان برايتان قدم موزون و توفيق روزافزون مسئلت مي نمايم.


گفتنی است :در مورد آقای عالیشوندی همین قدر بدانیم که محمودعالیشوندی  دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس کارگردانی
بوده و مدیرکل سابق آموزش صداوسیما و قائم مقام صداوسیما کرمانشاه نیز از جمله کارهای اجرائی اوست .او از فعالین رسانه ملی و یکی از اعضاءي هيات داوران آثار جشنواره شانزدهم توليدات مراكز صداوسيما هم بوده است .
 وحجت الاسلام عجمین در آخرین کنفرانس خبری خود تاکید بر ماندن خود داشت و البته وعده های عمل نشده ایشان به اصحاب فرهنگ استان یادگاری تلخی است که از یک مدیر روحانی باقی مانده که در جای خود به آن خواهیم پرداخت  و برای ایشان آرزوی توفیق در تمامی امور زندگی و مسئولیت های آتی را داشته و امید واریم که بتوانند به قول ها و وعده هایی که در مسئولیت های آتی خود خواهند داد عمل نمایند
    شوق الشعراء منتقد یزدی اولین واکنش خود نسیت به این خبر را با"
عاليشوندي كيست!؟ عجمين به كجا مي رود؟ "نشان داد .

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا