سه واحد تولیدی با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد، معاون استاندار و رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان روز سه شنبه در شهرک های صنعتی یزد، اشکذر و میبد به بهره برداری رسید.

شرکت صنایع مفتولی سپند پیچ در شهرک صنعتی فولاد اشکذر، نخستین واحدی بود که با حضور» «سعید زرندی» معاون وزیر صنعت افتتاح شد.

محصول تولیدی این شرکت، سیم و مفتول غیرفنری از فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، پیچ فولادی ساده کربنی M12 و کوچک‌تر، پیچ فولادی ساده کربنی بزرگ‌تر از M12، انواع مهره فولادی ساده کربنی از M12 و کوچک‌تر، انواع مهره فولادی ساده کربنی بزرگ‌تر از M12 محصولات تولیدی آن اعلام شده است.

این واحد ۹۵۰ قلم پیچ و مهره کوچک و بزرگ مورد نیاز بخش‌های مختلف تولید می‌کند و برای ۲۵۰ نفر هم اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین شرکت ممتاز نخ مانا ایساتیس در شهرک صنعتی یزد امروز به بهره بردرای رسید.

این واحد هم نخ پلی استر تکسچره (اصطکاکی)، نخ فیلامنتی پلی استر نیمه آرایش یافته با فرآیند بچ (از چیپس یا گرانول) تولید می کند.

معاون وزیر صنعت در ادامه با حضور در میبد، شرکت رنگ و لعاب کیان لعاب در شهرک صنعتی جهان آباد میبد را هم افتتاح و در جریان روند تولید جوهر دیجیتال کاشی قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در جمع مدیران و کارکنان شرکت گندله سازی چادرملو از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد؛ زرندی همچنین از واحد تولیدی آفرین اردکان بازدید کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا