در همایش بیست و دومین سالروز ملی صادرات، از شرکت پیشگامان کویر آسیا به عنوان صادر کننده نمونه کشوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، از شرکت پیشگامان کویر آسیا به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال 97 در همایش بیست و دومین سالروز ملی صادرات با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد. در این همایش که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، رضا رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمد شریعتمداری وزیر سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، از علی یوسفی مدیر عامل شرکت پیشگامان کویر آسیا به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال 97 تقدیر گردید.
شرکت پیشگامان کویر آسیا یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه تعاونی پیشگامان است که با هدف ایجاد برقراری و ارتباطات مخابراتی دوسویه بین کشورمان با سایر کشورهای دنیا در زمینه های Voice و Data در سال 1388 تاسیس و فعالیت های تخصصی خود را با راه اندازی اولین فیبر نوری زیر دریایی با نام شناخته شده POI در آب های آزاد و همچنین دریافت مجوز در خصوص انتقال صدا و دیتا از شرکت ارتباطات زیر ساخت آغاز نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا