استاندار یزد در نشست ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت می تواند فرصتی برای تقویت اعتماد مردم و امید به آینده در جامعه باشد و مسئولان باید در این هفته در بین مردم حضور یابند و ارتباط خود را با آنها بیشتر کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر چهارشنبه ۲۴ مردادماه ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت به ریاست "محمود زمانی قمی" استاندار یزد و با حضور معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار، ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، فرمانداران و ‌تعدادی از مدیران کل و مسئولان استان در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
‌استاندار یزد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ‌گفت: باتوجه به شرایط کنونی، باید نوع ارتباط و حوزه های ارتباطی مسئولان با مردم وسیع تر شود و از گفتمان خسته کننده و تکراری پرهیز کنند.
‌زمانی قمی ادامه داد: ضروری است در هفته دولت با روش های بدیع از جمله زبان هنر خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت به مردم بازگو و با تقویت اعتماد عمومی، امید به آینده در جامعه پراکنده شود.
وی با مقایسه وضعیت کشور از جنبه های مختلف در پیش و پس از انقلاب اسلامی، ‌خاطرنشان کرد: برای مثال پیش از انقلاب مردم به علت استقرار نظام استبدادی سراغی از خدمات شهرداری نمی گرفتند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی، مطالبات مردم افزایش یافت.
استاندار یزد با بیان اینکه جریانی در خارج از کشور با روی آوردن به پروژه تخریب درصدد به مخاطره انداختن حیات انقلاب است، گفت: برخی گروه های فراری از ایران و منافقین در تلاش برای فاسد جلوه دادن همه مسئولان جمهوری اسلامی ایران هستند در حالیکه بسیاری از مسئولان، ‌از نظر زندگی ساده ‌و سالم هستند و با اخلاص به مردم خدمت می کنند.


افزایش روحیه نشاط و امید در جامعه محوریت برنامه های هفته دولت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه هفته دولت در بین دو عید بزرگ قربان و غدیر‌خم واقع شده است ‌بر برگزاری برنامه‌های هفته دولت با محوریت افزایش روحیه نشاط و امید در سطح جامعه تاکید کرد.
"محمدعلی طالبی" گفت‌: امیدواریم با همکاری و تعامل نزدیک و سازنده ای که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تشکل‌های مردمی در سطح جامعه و شهرستان‌ها وجود دارد، شاهد برگزاری برنامه های خوب ‌و بهره برداری پروژه هایی که می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در زندگی مردم داشته باشد، باشیم.
گفتنی است در این نشست، فرمانداران شهرستان ها و دیگر اعضای ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت در یزد به ارائه برنامه ها، پروژه های قابل افتتاح و دیدگاه های خود درباره هفته دولت پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا