مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تشکیل جلسه ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان در خصوص مهارت آموزی سربازان وظیفه در محل این اداره کل خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، افضلی در تشریح خبر افزود:این نشست با هدف بررسی راهکارهای استفاده حداکثری سربازان از ارائه آموزشهای مهارتی، بهبود کیفیت آموزشی دوره ها و آسیب شناسی آموزشهای مهارتی ارائه شده در راستای اثربخشی آموزشها برگزار شد .

سرهنگ رضا پور شمسی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد ، نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش فنی و حرفه ای استان در ارائه خدمات آموزش مهارتی به سربازان خواستار ادامه همکاری های فی ما بین شد .

وی اظهارداشت : طرح توانمندسازی سربازان وظیفه برطبق منویات رهبر معظم انقلاب که باتوجه به نیاز جامعه به فراگیری مقوله مهارت آموزی ،در کشورتدوین شده در راستای ایجاد اشتغال از طریق مهارت افزایی نیروی انسانی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص به جد توسط فرماندهی سپاه الغدیر استان پیگیری میشود.

گفتنی است در خلال این نشست هریک از روسای مراکز، کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان و مسئولین آموزش سپاه الغدیر ضمن ارائه گزارش عملکرد از ارائه آموزشهای مهارتی برای سربازان به بیان مشکلات موجود بر سر راه گسترش توانمند سازی سربازان پرداختند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا