استاندار یزد در نشست ستاد خدمات سفر استان تأکید کرد: تأمین امنیت و آسایش خاطر گردشگران و مسافران نوروزی در اولویت است و باید مردم از سفر به استان یزد خاطره‌ای خوش به همراه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست ستاد خدمات سفر استان روز دوشنبه 28 اسفندماه با حضور استاندار یزد، معاونان استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در ستاد خدمات سفر استان، گزارش‌های ارائه‌شده و آمادگی دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در ایام نوروز را نتیجه فعالیت دستگاه‌ها در یک بازه زمانی سه‌ماهه قبل از ایام نوروز دانست که موجب شده است آن‌ها به این میزان از آمادگی برسند.
«محمود زمانی قمی» ادامه داد: تأمین امنیت و آسایش خاطر گردشگران و مسافران نوروزی در اولویت است و باید مردم از سفر به استان یزد خاطره‌ای خوش به همراه داشته باشند.
وی تأکید کرد: رعایت حال مسافران نوروزی باید در دستور کار دستگاه‌های خدمات رسان استان باشد.
زمانی قمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: مسئولان و مدیران استان از فرصت ثبت یزد در سازمان یونسکو به نحو شایسته استفاده و ظرفیت‌های گردشگری کم‌نظیر یزد را به‌عنوان شهر میراث جهانی به گردشگران داخلی و خارجی و مسافران نوروزی معرفی کنند.
در ابتدای این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان گزارشی از میزان آمادگی دستگاه‌های خود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ارائه دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا