شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا پروانه اپراتوری پست را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، صبح امروز با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات, معاونین و مدیران ارشد وزارت, مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون و برترین های حوزه آی تی کشور در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور(فاوا) پروانه اپراتوری پست خصوصی کشور به شرکتهای تیپاکس و شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا اعطا شد.
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم که همزمان با 141 امین سالگرد تاسیس وزارت برگزار شد ضمن اعطای مجوز اپراتوری پست کشور به شرکتهای تیپاکس و پست پیشگامان بادپا از حضور بخش تعاون در این حوزه ابراز خوشحالی کرد و افزود: پیرو تاکید دولت و طبق سیاست های اصل 44قانون اساسی و با عنایت به اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مقرر شد با آزادسازی فعالیت های انحصاری دولت در حوزه پست شرکتهای خصوصی نیز به این عرصه ورود کنند. مهندس جهرمی با بیان اینکه برنامه ریزی ویژه وزارت ارتباطات توسعه اشتغال و تحول دیجیتال در کشور است بیان داشت:فناوری اطلاعات باید به افزایش بهره وری در حوزه های مختلف از جمله انرژی و کشاورزی کمک کند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حاکمیت آینده دنیا در دست تحول دیجیتال است افزود: هر کسی که امروز به هرنحوی مانع رشد فناوری اطلاعات و پرورش خلاقیت ها شود اقدامش ضربه به حاکمیت آینده است.
در این مراسم همچنین در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان استاندارد کشور از برترین های جشنواره هفتم فاوا تجلیل شد.
گفتنی است شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا اولین و تنها اپراتور تعاونی پست کشور است که امکان فعالیت در تمامی حوزه های پستی کشور را خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا