استاندار یزد در بازدید سرزده از دستگاه های اجرایی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به موقع به مردم گفت: کسب رضایت مردم، اولویت دستگاه های اجرایی و خدماتی باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه؛ در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید صدوقی(ره) و ادارات کل را و شهرسازی و امور مالیاتی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: موضع ما در استان حمایت از مردم است و باید به مواردی که مردم مورد نظرشان است توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: برای بررسی نحوه خدمات دهی دستگاه های اجرایی سرزده بازدید خواهیم داشت و این بازدیدها تداوم می یابد.
استاندار یزد با بیان اینکه این بازدیدها اختصاص به ساعت اداری ندارد و در ساعات غیر اداری و حتی در نیمه شب از دستگاه های خدمت رسان بازدید خواهم داشت؛ افزود: مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی مورد بازدید قرار گرفت و از عملکرد بیمارستان راضی هستم و بیماران مسئله ای از نارضایتی اعلام نکردند.
وی با اشاره به بازدید از اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به مواردی که مطرح شد و مراجعان درخواست داشتند، دستور پیگیری و اعلام نتیجه را دادم و این روند را نیز ادامه خواهم داد.
زمانی قمی با اشاره به بازدید از اداره کل مالیاتی استان گفت: لازم است یادآوری کنم که مدیران و دستگاه های اداری روی جلب رضایت مردم تمرکز داشته باشند و من نیز به این موضوع حساسیت ویژه ای دارم و با جدیت دنبال خواهم کرد.
وی اظهار داشت: طبیعی است که اگر مراجعه کنده ای مسائل خود را نتواند از مبادی قانونی حل کند باید با آن شخص صحبت کرد و قطعا خواهد پذیرفت اما اینکه به دلایل واهی روند کار در دستگاه ها طولانی شود نمی پذیریم و با استفاده از اختیارات قانونی استاندار برخورد خواهیم داشت، البته از عملکرد قانونی و به موقع نیز قدردانی خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا