به همت واحد آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان شهرستان اشکذربا عنوان "بانوی کارافرین کویر "برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:میر جلیلی سرپرست مرکز با اعلام این خبر افزود :این کارگاه آموزشی یکروزه با حضور 80نفر از زنان شهرستان اشکذر درجهت آشنایی با روشهای مختلف کارآفرینی و اشتغال  برگزارشد.

وی در ادامه اظهار داشت :توانمندسازی افراد در یک جامعه یکی از راههای توسعه اقتصادی در آن جامعه  محسوب می گردد و مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اشکذر با هدف توانمندسازی افراد ،بالاخص زنان را در اولویت برنامه های آموزشی خود گنجانده است. چرا که این افراد با اشتغال در بخش  مشاغل خانگی می توانند در رونق و توسعه اقتصاد خانواده کمک نمایند.

مهندس میر جلیلی مدرس ومشاور کارآفرینی به عنوان سخنران انگیزشی وآموزشی در این همایش حضور داشتند و اطلاعات ارزنده در حوزه کارآفرینی بانوان وکسب وکارهای خلاقانه ارائه نمودند.

شایان ذکر این کارگاه آموزشی تحت عنوان کارآفرینی  CAB با مباحثی همچون روش های بازاریابی ،بسته بندی ،شناسایی محصولات و عرضه آنها با برند سازی ،نحوه  ایجاد مشاغل خانگی و تولید محصولات کشاورزی و ارتقاء کیفیت محصولات برگزارگردید. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا