فرماندار يزد با صدور پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس حاوی پیام مقاومت و ایثار دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « مصطفي سالاري » در اين پيام آورده است:

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، تجلی حرکتی پرشتاب برای فتح قله های معرفت و کرامت انسانی است تا پیرایه های جهل، نادانی و بی سوادی را از پیکره جامعه بشری بزدایند و انسانها در مسیر حیات بخش آگاهی قرار گیرند.

بار دیگر ماه «مهر» از راه رسید و تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس «تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت»، حاوی این پیام است که تخصص و تعهّد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

 اکنون‌ که در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌ ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید، مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌ عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان عزیز و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال سالی توأم با پیشرفت و موفقیت چشمگیر در همه عرصه ها را مسئلت    می نمایم.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا