یزدفردا : مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از راه اندازی و استقرار سامانه جامع نظرسنجی در این شرکت خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد علیرضا باقری از راه اندازی و استقرار سامانه جامع نظرسنجی با هدف سنجش رضایت گروه های مختلف  ذینفع از جمله مشترکین، تامین کنندگان و کارکنان خبر داد و گفت : در این نرم افزار علاوه برامکان جمع آوری اطلاعات از طریق اینترنت، اینترانت سازمانی و ورود فرم های دستی توسط رابطین وجود داد  .

وی اضافه کرد: محاسبه درلحظه نتایج در هر مرحله از نظرسنجی  و امکان بررسی صحت نتایج و تعیین روند ابلاغ نتایج به مدیران میانی  از دیگر مشخصه های این نرم افزار جامع به شمار می رود.

باقری متذکر شد: امکان ارتباط با دستگاه های  هوشمند (مانند تبلت) برای حضور فیزیکی رابطین در محل های مسکونی  و تکمیل فرم های نظرسنجی در نسخه های بالاتر دیده شده است .

وی در نظر گرفتن سهمیه های مکانی شرکت کنندگان (استان، شهرستان، شهر) در گروه های مختلف شرکت کننده در نظرسنجی را به عنوان یکی از قابلیت های آن برشمرد و گفت: با تعیین بخش های سازمانی مورد ارزیابی به صورت پویا  در این نرم افزار ، امکان دستیابی به  نتایج هدف گذاری شده دقیق برای نظرسنجی ها وجود خواهد داشت.

او امکان ایجاد بانک پرسش ها و پاسخ ها، ایجاد گروههای شرکت کننده، تعریف بخش های سازمانی مورد ارزیابی، برگزاری دوره های نظرسنجی از فرم های طراحی شده و اختصاص ضریب به پرسش های مهم را به عنوان امکانات اساسی این نرم افزار نام برد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، تعریف مناطق شرکت کننده در نظرسنجی و تعداد شرکت کنندگان آن،امکان مشاهده نتایج نظرسنجی به صورت جداول داشبورد  ها و گراف های آماری را از دیگر امکانات آن برشمرد.

علیرضا باقری یادآور شد: پیش تر میزان رضایت ذینفعان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  به صورت پراکنده و  سالیانه با بسترهای مختلفی نظیر بسترهای پیامکی و پرسشنامه ای شرکت  های مشاور سنجیده می شد.

وی ابراز امیدواری کرد : با راه اندازی این نرم افزار ، سنجش رضایت از افزون بر 620 هزار مشترک برق یزد به دلیل تنوع خدمات با این مکانیزم جدید بهبود و شاهد کیفیت خدمات و ارتقا بهره وری در این بخش باشیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا