وزير ورزش و جوانان در حکمي حميد قاسمي را به سمت مشاور رسانه‌اي خود منصوب کرد.

به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، در حکم وزير ورزش و جوانان براي دکتر قاسمي آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالي و به موجب اين حکم به سمت «مشاور رسانه‌اي» اينجانب منصوب مي شويد.

با عنايت به تحصيلات و سابقه علمي و عملي که از شما سراغ دارم و توجه به توان و ظرفيت ارزشمند رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و نوشتاري حوزه ورزش و جوانان کشور، فرصت مغتنمي است تا با بهره‌گيري از آراء و نظريات صاحب نظران و اهل فن، تعامل مثبت و هدفمندي در حوزه روابط وزارت ورزش و جوانان و رسانه ها ايجاد و به رشد و اعتلاي ورزش و جوانان کمک نمايد.

حميد قاسمي متولد سال 1350 در شهر کرمانشاه و داراي دکتراي مديريت و برنامه ريزي در تربيت بدني و ورزش است. او عضو هيئت علمي و داراي مرتبه استادياري در دانشگاه است.

قاسمي سوابق اجرايي خود در ورزش و رسانه را از سال 1375 شروع کرد. سرپرست سابق روابط عمومي و روابط بين الملل سازمان تربيت بدني در حوزه رسانه سابقه تهيه کنندگي، مجري‌گري، کارشناسي، خبرنگاري، سردبيري و مديريت گروه ورزش جام جم و شبکه خبر در راديو و تلويزيون را دارد. در عرصه مطبوعات نيز سابقه صاحب امتيازي و مدير مسئولي در نشريات مديريت علمي ورزش و مدير مسئولي روزنامه ايران ورزشي در کارنامه او ثبت شده است. او مولف کتاب فعاليت‌هاي رسانه‌اي در ورزش و از مترجمين کتاب روابط عمومي ورزشي و مدرس اين دروس در سطح دانشگاه و کارگاه هاي علمي و اجرايي است.

وي در عرصه هاي اجرايي ورزش نيز در مناسبي چون مسئول کميته پاورليفتينگ فدراسيون وزنه برداري کشور، نايب رييسي غرب آسيا، رياست انجمن آمادگي جسماني (پيش از تشکيل فدراسيون)، رياست فدراسيون اسکواش و عضو کميته توسعه اسکواش آسيا فعاليت داشته است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا