بزرگی می فرماید: برخی از سمت ها و عناوین به بعضی از افراد اعتبار و آبرو می بخشد، اما گاهی هم افرادی مانند امیركبیر، مصدق و بزرگان دیگر، به سمت و عنوان خویش اعتبارو آبرو می دهند، باور دارم كه نامزدی برخی از چهره ها در انتخابات شورای اسلامی شهر یزد هم مصداق چنین عنوانی است.

در میان نام  و  نشانهای كه این روزها در شهر مملو شده و در كنار هر كوی و برزن پوستر، عكس و بنری نصب شده، نام و نشان چهره های شناخته شده، مدیران با پیشینه اجرایی و یا با دانش فنی و كاركرد و سابقه ی درخشان به چشم می خورد، فراتر از تبلیغ، به عنوان وظیفه شهروندی، معرفی آنان به عموم مردم امری ستودنی و برتر است.

 در بین بزرگان فرهیخته و مدیران كارآمد بسیاری را می توان نام برد كه در میان فعالان و نخبگان جامعه شناخته شده و  كارنامه درخشان دارند و بیشك «مهندس حمیدرضا قمی» را میتوان  یكی از این بزرگان نام برد.


http://www.yazdfarda.com/media/news_img/image_71845.jpeg

حمیدرضا قمی چهره شناخته شده در بین فعالان اجتماعی، مدیریتی، صنعتی و اقتصادی و قشرهای مختلف مردمی  یزد است، وی دانش آموخته رشته كامپیوتر در سالها نه چندان دور و استاد دانشگاههای استان یزد به عنوان فرد فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هچنین حمل و نقل كشور است.

قمی دارای سوابق اجرایی در سطح ملی است مدیریتهایی كه به صورت انتخاباتی و شورایی كسب كرده و با انتخاب هزاران نفر در سراسر كشور صورت گرفته است كه می توان عناوینی مانند نائب رییس نظام صنفی رایانه كشور و همچنین دبیركل نظام صنفی كشور، رییس اتحادیه رایانه را نام برد.

شاید این متن، در فضای تبلیغاتی این روزها كمی اغراق آمیز به نظر برسد اما تنها دعوتی است برای عموم شهروندان كه با كمی تامل و با مراجعه به وبسایت یا برشور مهندس قمی،  با سوابق مدیریتی، برنامه ها و تفكر وی آشنا و آگاه شوند.

فراتر از سوابق اجرایی، توان مدیریتی كارآمد، دانش محور و نخبه گرای مهندس قمی را زبانزد همكاران وی است، فراتر از همه اینها،  به اخلاق، منش و شرافت وی می توان اشاره نمود. به گونه ای كه حتی منتقدین سرسخت وی نیز با وجود نقد تند به عملكرد یا مدیریتش، اخلاق، منش و رفتلر جمعی وی را می ستایند.

در این بین تنها كافیست كه به مدیران شركتهای معتبر فناوری اطلاعات یزد و حتی كشور مراجعه نمود و از منش و رفتار قمی پرسید بعید می دانم فردی در توانمندی مدیریتی و اخلاص و پشتكار وی تردید كند و همین موضوع است كه وی در انتخابات سراسری نظام صنفی رایانه (ن بزرگترین تشكل صفنی رایانه ای كشور) بیشترین رای را از آن خود نموده است.


بازهم حرف ابتدایی ام را تكرار می كنم، برخی از چهره ها و شخصیتها به سمت و عناوین اعتبار میدهند و انتخاب برخی از نامزدها در شورای اسلامی شهر یزد هم مصداق همین گفتارست و همین موضوع باعث شد، متن كوتاهی در مورد استاد بزرگم مهندس حمیدرضا قمی بنویسیم.

ایمان دارم استاد گرامی ام مهندس قمی، مثل همیشه سربلند و پیروز خواهد ماند.

وب سایت رسمی مهندس حمید رضا قمی
www.ghomi.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا