مسئول کانون مساجد یزد از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های تازه تاسیس در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) این استان خبر داد.


محسن رستگاری، مسئول کانون مساجد یزد با بیان اینکه مدیران کانون‌های تازه تاسیس در این دوره آموزش های لازم را فرا گرفتند گفت: این دوره آموزشی در قالب چهار کلاس با موضوعات آشنایی با اصول مدیریت فرهنگی،مخاطب شناسی، آشنایی با جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن، آشنایی با اصول و سیاست‌های ستاد عالی و وظایف مدیرمسئولان کانون های مساجد برگزار شد.

وی استاد آبائی و دکتر لاور را از اساتید این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: این دوره با حضور یکصد نفر از مدیران کانون های جدیدالتاسیس استان برگزار شد.
 

رستگاری آشنایی مدیران کانون‌ها با ابزارهای مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی آموزشی و فرهنگی، به روزرسانی اطلاعات مدیران در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و القاء روحیه جهادی در انجام فعالیت‌های فرهنگی در سایه معنویت برخاسته از مسجد را از برخی اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران کانون‌ها به عنوان ارکان اصلی اجرا و پیاده‌سازی سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد محسوب می‌شوند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با تجهیز مدیران به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه مدیریت فرهنگی، سیاسی و آخرین اطلاعات مربوط به هر یک از حوزه‌ها کانون‌ها را به سمت کارآمدی بیشتر سوق دهیم. 

مسئول کانون مساجد استان یزد با بیان اینکه اکنون بیبش از 470 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: آموزش مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی در جت رسیدن به مسجد طراز اسلامی در جامعه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا