مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به همراه 11 گروه ارزیابی از مدارس شهرستان صدوق بازدید کرد

یزدفردا: محمد کاظم رحیمی نژاد به همراه 11 گروه ارزیابی  متشکّل از مدیران مدارس ناحیه یک یزد به شهرستان صدوق سفر کرد تا روند اجرای طرح ها و برنامه های تحوّلی آموزش و پرورش و اجرای سند تحول بنیادین در این شهرستان را بررسی نماید .
مدیر کل آموزش و پرورش استان در این بازدید یکروزه علاوه بر شرکت در صبحگاه و شورای اداری کارکنان اداره آموزش و پرورش در مدارس راهنمائی دخترانه سمیه کذاب ، دبستان شهید مدنی کافی آباد ، دبیرستان عترت اشکذر و خوابگاه دبیرستان دخترانه شبانه روزی برکت عزآباد حضور یافت و ضمن دیدار گفتگو با دانش آموزان و فرهنگیان از نزدیک روند آموزشی ، تربیتی ، اداری ، مالی و اجرائی این مدارس را بررسی کرد .
دیدار با "حجه الاسلام طالبیان " امام جمعه اشکذر ، عیادت از "پورحکاک" معلم بازنشسته و بیمار فرهنگی ، دیدار با پدر و مادرمعلم شهید " علی محمدرعیت "  ازدیگر برنامه های رحیمی نژاد در سفر به  شهرستان صدوق بود .
در حاشیه این بازدید نیز 23 نفر از مدیران مدارس ناحیه یک یزد با حضور در قریب 40 مدرسه شهرستان صدوق ضمن تعامل و آشنائی با تجربیات فرهنگیان این شهرستان ، اجرای طرح ها و برنامه های تحولی آموزش و پرورش را ارزیابی کردند .

در اين بازديد رؤساي ادارات ارزيابي عملكرد ، روابط عمومي و حراست اداره كل آموزش و پرورش ، مدير كل را همراهي مي كردند .
گفتنی است در سال تحصیلی جاری افزون بر 500 نفر از فرهنگیان کار تعلیم و تربیت 4700 دانش آموز را در73 آموزشگاه این شهرستان  به عهده دارند .

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا