با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها ، اعضای کانون دانشجویی در هلال احمر دانشگاه علم و هنر یزد با شعار "تحرک بدنی، تفریحات سالم، فعالیت گروهی" هفته سلامت را گرامی داشتند.

به مناسبت هفته سلامت اردوی گردشگری و کویر نوردی دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد با همت کانون دانشجویی هلال احمر و همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید .

حسین مجیبی فر ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد عنوان کرد ؛ هفته سلامت بهانه ای برای اجرای برنامه های هم راستا با اهداف جمعیت هلال احمر می باشد ، تا اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه علم و هنر یزد با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه اردوی گردشگری و کویرنوردی در مناطق قطروم و شادکام شهرستان بافق را برنامه ریزی و اجرا نمایند .

مجیبی فر ضمن اشاره به این موضوع که هفت دانشگاه در شهر یزد دارای کانون دانشجویی هلال احمر می باشند ، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علم و هنر را از جمله از کانون های فعال این جمعیت برشمرد که در مناسبت های مختلف برنامه های همسو با اهداف جمعیت هلال احمر را برگزار می نماید .

علیرضا کشاورز ، دبیر کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه علم و هنر نیز بیان داشت : اردوی مذکور با حضور هشتاد نفر از خواهران عضو کانون دانشجویی به منظور جذب و نگه داشت اعضاء و به مناسبت هفته سلامت برگزار گردید.

وی همچنین افزود این کانون ویژه برنامه هایی را به مناسبت هفته هلال احمر تا پایان ترم تحصیلی در دست اقدام دارد که می تواند نقش مهمی در آشنایی دانشجویان با اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر داشته باشد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا