یزدفرا"فرماندار مهریز برنامه محوری را مهمترین وظیفه مسئولان دانست .

فرماندار شهرستان مهریز در مراسم تودیع و معارفه شهردار مهریز برنامه محوری  و برنامه ریزی با توجه به کمبود  اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری را از لازمه های کاری شورای اسلامی و شهرداری مهریز دانست
 سید محمد رستگاری گفت : بکار گرفتن قانون و نظرات معتمدین و افراد دلسوز شهر و بهره گیری از مشاوران و متخصصان و همچنین  ارتباط مستمر با مردم می تواند شهرداری مهریز را در اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی یاری کند .
فرماندار مهریز از شهرداری خواست تا با ارتباط دوسویه و صادقانه با مردم زمینه پذیرش مشکلات موجود را از سوی مردم فراهم نمایند .
بالاترین مقام اجرایی شهرستان بر اهمیت وظیفه فرهنگی  شهرداری تاکید و تعامل شهرداری مهریز با دیگر نهادها و ادارات و سازمانها را در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی در سطح شهر خواستار شد .
مسایل ترافیکی و زیبا سازی شهر به سازی معابر با پشتیبانی شورای اسلامی  شهر و نقش شهرداری و شورای شهر در انجام کار فرهنگی از دیگر مسایلی بود که فرماندار مهریز به آنها اشاره کرد .
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد رضا زارعیان شهردار سابق مهریز ، سعید شایگان بعنوان شهردار جدید این شهر معرفی گردید  .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا