یکی از اشرار به شدت مجروح شده و احتمال هلاکت وی بسیار زیاد است

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات مسلحانه و نفس گیر پنج ساعته شب گذشته ماموران پلیس این استان با سواداگران مرگ خبر داد و گفت: در این عملیات، 203 کیلو هروئین و 48 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سردار ایرج کاکاوند" درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با باندهای بزرگ وارد کننده موادمخدر، ماموران پلیس این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، شب گذشته از ورود یک محموله سنگین موادافیونی به سمت استان یزد مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به دریافت این خبر، بلافاصله تیم های عملیاتی از دسته رزمی "شهید شاهدی" و پلیس مبارزه با موادمخدر مهریز، با اعزام به محل مورد نظر، پوشش راههای فرعی مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

کاکاوند ادامه داد: ماموران پلیس با هوشیاری کامل، مسیرهای فرعی را کنترل کرده تا اینکه در ساعت 21 شب گذشته خودرو "پژو 405" اشرار مشاهده و دستور ایست پلیس صادر شد.

وی اضافه کرد: سوداگران مرگ با دیدن ماموران پلیس، اقدام به کمین و تیراندازی به سمت آنها کرده و ماموران پلیس نیز به صورت متقابل به سمت اشرار تیراندازی کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به حجم بالای آتش اشرار و همچنین عملیات ضربتی و نفس گیر ماموران پلیس افزود: در ساعت 2 بامداد بود که پس از پنج ساعت درگیری مسلحانه، اشرار خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

ایرج کاکاوند گفت: در این عملیات، مقدار 203 کیلو موادمخدر از نوع هروئین و  48 کیلو تریاک کشف و مقادیری سلاح و مهمات جنگی و یکدستگاه خودرو سواری از اشرار به جا ماند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه یکی از اشرار به شدت مجروح شده و احتمال هلاکت وی بسیار زیاد است تصریح کرد: اقدامات ماموران پلیس، جهت دستگیری اشرار فراری، ادامه دارد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا