همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی ، نزدیک به 200 نفر از دانش آموزان عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی طبس در همایش پیاده روی از محل باغ گلشن تا گلزار شهدای گمنام شرکت نمودند.

طبس-قلی زاده ثالث" همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی ، نزدیک به 200 نفر از دانش آموزان عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی طبس در همایش پیاده روی از محل باغ گلشن تا گلزار شهدای گمنام شرکت نمودند. 

در این مراسم ، دانش آموزان پس از طی مسیر و استقرار در محل گلزار شهدای گمنام طبس ، نسبت به این شهدای والا مقام ادای احترام نموده و با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق نمودند.

محمود جلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس در این مراسم طی سخنانی از دانش آموزان خواست ، راه مقدسی که شهدای عزیز پیموده و در راه آن از همه هستی خود گذشتند را ادامه داده و برای استقلال و عزت میهن اسلامی کوشا باشند. وی حضور با نشاط پیشتازان را در اینگونه برنامه ها ستوده و از تلاشهای اداره دانش آموزی طبس تقدیر نمود.

 

حسین توکلی رئیس اداره دانش آموزی طبس نیز در این مراسم با یادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام ، از مقام شامخ شهیدان والامقام ، تجلیل کرد. در پایان مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهداء شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا